Subject: Tervisekassa nõukogu otsuse nr 22 „Terviseministrile täiendava ettepaneku tegemine ravikindlustuse seaduse alusel kehtestatud ravimitega seotud määruste muutmiseks“ edastamine
From: "Reelika Truuts" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 27 May 2024 09:31:16 +0300

Tere

Edastan uuesti 17.05.2024 vastu võetud Tervisekassa  nõukogu otsuse nr 22 
„Terviseministrile täiendava ettepaneku tegemine ravikindlustuse seaduse 
alusel kehtestatud ravimitega seotud määruste muutmiseks“.

17.05.2024 DHX- kaudu edastatud otsuse digikonteinerist olid määruse lisad 
välja jäänud.

Lugupidamisega

REELIKA TRUUTS
Vanemassistent
Õigus- ja teabehalduse osakond

T: 6 208 465
E: [email-masked]
Lastekodu 48, Tallinn
 <https://www.facebook.com/tervisekassa/>   <https://www.tervisekassa.ee/> 
<mailto:[email-masked]> 
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw> 
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning 
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage 
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui olete 
saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning kustutage 
kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.